Sonda BBS

Czy korzystałeś już z usług naszego Banku?
 

Facebook



Designed by:

KOMUNIKAT PDF Drukuj Email
Dotyczy: zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej

 

Posiadacz rachunku/pełnomocnik może zastrzec środki identyfikacji elektronicznej (token, karta TAN) zawiadamiając Bank pod numerem telefonu 504 460 555 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, podając imię i nazwisko użytkownika systemu, numer dokumentu tożsamości i login.

 
eCorpoNet PDF Drukuj Email

Z przyjemnością informujemy, iż w Bałtyckim Banku Spółdzielczym w Darłowie w dniach 06-09
października 2011r. została wdrożona nowa usługa bankowości internetowej – bezpieczny, wygodny i
nowoczesny system eCorpoNet, który zostanie oddany do dyspozycji klientów 1 listopada 2011 roku.
System eCorpoNet został zaprojektowany jako uniwersalny system łączący cechy bankowości
korporacyjnej typu homebanking oraz elektronicznej bankowości dedykowanej dla osób fizycznych.


Główne korzyści dla Klienta korporacyjnego:
• praca w trybie on-line – aktualna informacja o saldzie na rachunkach (bieżących, depozytowych i
kredytowych) oraz statusie przesłanych transakcji,
• atrakcyjna platforma do najszybszych rozliczeń z partnerami biznesowymi – możliwość rozliczeń
w trybie on-line w trybie 24/7/365
• zastosowanie najnowszych metod zabezpieczenia systemu (szyfrowanie transmitowanych
danych), nowoczesne systemy identyfikacji użytkowników w kontaktach z Bankiem,
• możliwość wybrania rodzaju otrzymywanych powiadomień i informacji,
• efektywność i łatwość obsługi, idealne dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w
niej procesów.


Bezpieczeństwo
System bankowości internetowej eCorpoNet zapewnia swobodny i bezpieczny dostęp do rachunków
firmy przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zasobów finansowych
Klientów BBS w Darłowie.
System bankowości internetowej eCorpoNet posiada kompleksowe i spójne rozwiązania w zakresie
bezpieczeństwa w każdym obszarze mającym wpływ na działanie systemu:
• zabezpieczenia infrastruktury,
• zabezpieczenia organizacyjne,
• zabezpieczenia techniczne,
• bezpieczny dostęp do systemu,
• autoryzacja przesyłanych dyspozycji,
• bezpieczne technologie internetowe.


Import danych z systemów zewnętrznych
Funkcjonalność systemu jest dostosowana do potrzeb Klienta korporacyjnego. eCorpoNet umożliwia
różnicowanie uprawnień użytkowników pracujących w systemie, integrację (import danych) z systemów
typu ERP (wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem), eksploatowanych w korporacji takich jak
system finansowo - księgowy (FK) czy kadrowo – płacowy (HR).
Na zasadzie odrębnego zlecenia możliwe jest opracowanie dla kluczowych Klientów BBS interfejsu do
innych systemów.


Autoryzacja
System eCorpoNet umożliwia Klientom BBS autoryzację na jeden z czterech wybranych sposobów:
1. hasła jednorazowe TAN
2. komunikaty SMS z opisem transakcji i hasłem jednorazowym powiązanym z tą transakcją (SMS
Transakcja)
3. podpis kwalifikowany (na kartach chipowych)
4. token sprzętowy firmy VASCO


Dla Klientów używających do tej pory systemu HomeNet istnieje możliwość zbiorczego przeniesienia
bazy beneficjentów do systemu eCorpoNet.


Oferta cenowa produktu:

• aktywacja systemu bez opłat,
• stała opłata miesięczna za korzystanie z systemu 20,00 zł,
• realizacja przelewów:

- za każdą złożoną dyspozycję przelewu na rachunki prowadzone w BBS w Darłowie bez opłat

- za każdą złożoną dyspozycję przelewu na rachunki prowadzone w innych bankach 1,00 zł

 

Instrukcja użytkownika systemu eCorpoNet

 
eBankNet PDF Drukuj Email

Bankowość internetowa to nowoczesny i wygodny a zarazem bezpieczny dostęp do rachunków klientów indywidualnych przez internet:

  • bez konieczności przychodzenia do placówek Banku,
  • bez kolejek,
  • bez zbędnych formalności,
  • z dowolnego miejsca na świecie,
  • przez 24 godziny na dobę.

Korzystając z eBankNetu klienci mają możliwość:

  • sprawdzić stan konta,
  • sprawdzić historię rachunku,
  • wykonać przelew (Elixir, ZUS, US)
  • złożyć zlecenie stałe,
  • założyć lokatę,
  • przelewy autoryzować poprzez listę haseł jednorazowych lub poprzez hasło sms,
  • doładować telefon komórkowy.

Regulamin dotyczący usługi doładowań dostępny jest za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem: http://zasilenia.info.blue.pl/media/pdf/regulamin.pdf

Specjalna strona www poświecona promocjom doładowań operatorów: http://zasilenia.info.blue.pl/promocje, na której znajdować się będą aktualne promocje operatorów wraz z treścią oferty i regulaminem promocji. Dodatkowo na stronie istnieje możliwość zapisania się na subskrybcję newslettera z informacjami o akcjach promocyjnych dotyczących doładowań telefonów pre-paid.

 
HomeNet PDF Drukuj Email

Usługa HomeNet skierowana jest do klientów instytucjonalnych, przedsiębiorstw oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego. To wygodne i zarazem bezpieczne narzędzie do zarządzania pieniędzmi z poziomu własnego komputera. Połączenie z Bankiem realizowane jest poprzez internet.

Korzystając z HomeNetu klienci mają możliwość:

  • sprawdzenia salda,
  • sprawdzenia informacji o obrotach,
  • wysyłania przelewów (Elixir, ZUS, US),
  • wczytania przelewów z zewnętrznych aplikacji,
  • podpisywania przelewów zgodnie z kartą wzorów podpisów,
  • pobrania wyciągów.
  • pracy na wielu stanowiskach roboczych w tym samym czasie
 
smsBankNet PDF Drukuj Email

smsBankNet jest usługą polegającą na wysyłaniu klientom informacji o stanie konta w formie komunikatu sms. Komunikaty wysyłane są w zależności od wybranych opcji:

  • po każdej zmianie salda na rachunku,
  • saldo na początek dnia,
  • po otrzymaniu wpłaty na rachunek,
  • informacje o debecie.

Aby skorzystać z usługi smsBankNet klient powinien złożyć wniosek w oddziale prowadzącym rachunek oraz poinformować na jaki numer telefonu komórkowego komunikaty mają być wysyłane.
Z usługi mogą korzystać wszyscy posiadacze telefonów komórkowych nie zależnie od operatora.
Klient ma również możliwość wysłania do Banku zapytania o: saldo wszystkich rachunków, oprocentowanie wszystkich rachunków oraz trzy ostatnie operacje wykonane na wszystkich rachunkach.

 

Komendy do obsługi smsBankNet

Numer bramki: 3838

Format zapytania: modulo#pin#kod

gdzie:

modulo - modulo klienta w systemie bankowym

pin - nadane klientowi czterocyfrowe haslo do obsługi SMS Banking

kod - litera określająca typ żądanej odpowiedzi na zapytanie

 

Lista kodów zapytań:

S - Salda wszystkich rachunków

O - Oprocentowanie wszystkich rachunków

W - Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków

 

Przykladowy SMS: 1234567#1234#S

Zmiana PIN: modulo#obecny PIN#P#nowy PIN

przykład: 1234567#1234#P#4321

 


Pliki - kl. Instytucjonalni