Usługa eBankNet pozwala na dokonanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie przez klienta rachunku bankowego, urządzenia z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką www oraz zawarcie umowy z Bankiem na powyższą usługę.

Klienci systemu eBankNet mogą korzystać z nowej funkcjonalności, poprzez ustawienie Powiadomienia sms o zdarzeniach (19) np. - zmiana hasła
Jeśli autoryzacja przelewów na Twoim rachunku odbywa się np. poprzez Listę TAN, a chcesz skorzystać z Powiadomień sms musisz zgłosić pracownikowi banku, aby dopisał Twój numer telefonu do systemu. Jeśli masz ustawioną autoryzację przelewów poprzez sms, wystarczy, że zalogujesz się w systemie eBankNet, a następnie w zakładce Mój profil -> Powiadomienia sms zaznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

*Opłaty za sms pobierane są wg obowiązującej w banku Taryfy prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej – klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

Dlaczego warto?

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • brak konieczności przychodzenia do banku,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • niższe opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych,
  • dzięki usłudze eBankNet klient ma możliwość:
    • sprawdzić stan konta,
    • sprawdzić historię rachunku,
    • uzyskać informację o aktualnych kursach walut,
    • wykonać przelew (Elixir, ZUS, US, zagraniczny),
    • złożyć zlecenie stałe,
    • założyć lokatę,
    • doładować telefon komórkowy,
    • wskazane czynności autoryzować poprzez listę haseł jednorazowych lub poprzez hasło sms.

Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

Posiadacz lub pełnomocnik rachunku może w przypadku: utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej niezwłocznie zastrzec ten środek podając swoje dane personalne. Zastrzeżenia można dokonywać:

  • w placówce banku prowadzącej rachunek lub
  • pod numerem telefonu 94 314 09 66 lub 504 460 555.

Pliki do pobrania

  1. Przewodnik dla klienta systemu eBankNet
  2. Wniosek o udostępnienie Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet
  3. Wniosek o zmianę Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet

 

Usługa eCorpoNet to bezpieczny, wygodny uniwersalny i nowoczesny system łączący cechy bankowości korporacyjnej typu homebanking oraz bankowości elektronicznej.

Dlaczego warto?

  • praca w trybie on-line – aktualna informacja o saldzie na rachunkach (bieżących, depozytowych i kredytowych) oraz statusie przesłanych transakcji,
  • atrakcyjna platforma do najszybszych rozliczeń z partnerami biznesowymi – możliwość rozliczeń w trybie on-line 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • najnowsze metody zabezpieczenia systemu (szyfrowanie transmitowanych danych),
  • nowoczesne systemy identyfikacji użytkowników w kontaktach z Bankiem,
  • możliwość wybrania rodzaju otrzymywanych powiadomień i informacji,
  • efektywność i łatwość obsługi, idealne dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w niej procesów.
  • możliwość różnicowania uprawnień użytkowników pracujących w systemie, integracji danych (import danych) z systemów typu ERP (wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem) eksploatowanych w korporacji, takich jak system finansowo - księgowy (FK) czy kadrowo – płacowy (HR).

Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

Posiadacz lub pełnomocnik rachunku może w przypadku: utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej niezwłocznie zastrzec ten środek podając swoje dane personalne. Zastrzeżenia można dokonywać:

  • w placówce banku prowadzącej rachunek lub
  • pod numerem telefonu 94 314 09 66 lub 504 460 555.

Pliki do pobrania

Przewodnik dla klienta systemu eCorpoNet

Wniosek o udostępnienie Elektronicznego kanału dostępu w systemie eCorpoNet

Wniosek o zmianę Elektronicznego kanału dostępu w systemie eCorpoNet

Usługa jsmsBankNet to prosty i wygodny sposób na uzyskanie informacji o stanie środków, obrotach na rachunku, zbliżającym się terminie raty kredytu czy też końcu lokaty bez konieczności kontaktowania się z bankiem.

Aby skorzystać z usługi zapraszamy do złożenia wniosku w oddziale prowadzącym rachunek. Usługa jest dostępna dla wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych krajowych sieci telefonii komórkowych.

Dlaczego warto?
•    wygoda i prostota usługi;
•    nieograniczony kontakt z bankiem z dowolnego miejsca;
•    niemal natychmiastowa informacja o operacjach na rachunku.

Pliki do pobrania

 Przewodnik dla Klienta – serwis SMS
 Wniosek o udostępnienie Elektronicznego kanału dostępu – serwis SMS
 Wniosek o zmianę Elektronicznego kanału dostępu – serwis SMS

Joomla templates by Joomlashine