Usługa eBankNet pozwala na dokonanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie przez klienta rachunku bankowego, urządzenia z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką www oraz zawarcie umowy z Bankiem na powyższą usługę.

Klienci systemu eBankNet mogą korzystać z nowej funkcjonalności, poprzez ustawienie Powiadomienia sms o zdarzeniach (19) np. - zmiana hasła
Jeśli autoryzacja przelewów na Twoim rachunku odbywa się np. poprzez Listę TAN, a chcesz skorzystać z Powiadomień sms musisz zgłosić pracownikowi banku, aby dopisał Twój numer telefonu do systemu. Jeśli masz ustawioną autoryzację przelewów poprzez sms, wystarczy, że zalogujesz się w systemie eBankNet, a następnie w zakładce Mój profil -> Powiadomienia sms zaznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

*Opłaty za sms pobierane są wg obowiązującej w banku Taryfy prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej – klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

Dlaczego warto?

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • brak konieczności przychodzenia do banku,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • niższe opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych,
  • dzięki usłudze eBankNet klient ma możliwość:
    • sprawdzić stan konta,
    • sprawdzić historię rachunku,
    • uzyskać informację o aktualnych kursach walut,
    • wykonać przelew (Elixir, ZUS, US, zagraniczny),
    • złożyć zlecenie stałe,
    • założyć lokatę,
    • doładować telefon komórkowy,
    • wskazane czynności autoryzować poprzez listę haseł jednorazowych lub poprzez hasło sms.

Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

Posiadacz lub pełnomocnik rachunku może w przypadku: utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej niezwłocznie zastrzec ten środek podając swoje dane personalne. Zastrzeżenia można dokonywać:

  • w placówce banku prowadzącej rachunek lub
  • pod numerem telefonu 94 314 09 66 lub 504 460 555.

Pliki do pobrania

  1. Wniosek o udostępnienie Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet
  2. Wniosek o zmianę Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet

 

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com