Usługa eBankNet pozwala na dokonanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie przez klienta rachunku bankowego, urządzenia z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką www oraz zawarcie umowy z Bankiem na powyższą usługę.

Dlaczego warto?

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • brak konieczności przychodzenia do banku,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • niższe opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych,
  • dzięki usłudze eBankNet klient ma możliwość:
    • sprawdzić stan konta,
    • sprawdzić historię rachunku,
    • uzyskać informację o aktualnych kursach walut,
    • wykonać przelew,
    • złożyć zlecenie stałe,
    • założyć lokatę,
    • doładować telefon komórkowy.

Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

W przypadku: utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia indywidualnych danych uwierzytelniających lub nieuprawnionego dostępu do serwisu internetowego użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec ten środek podając swoje dane personalne. Zastrzeżenia można dokonywać:

  • w placówce banku prowadzącej rachunek lub
  • pod numerem telefonu 94 314 09 66.

Pliki do pobrania

  1. Wniosek o udostępnienie Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet
  2. Wniosek o zmianę Elektronicznego kanału dostępu w systemie eBankNet
  3. Wniosek o zmianę sposobu autoryzacji w systemie eBankNet

 

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com