„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło trwającej kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane są w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też.

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Kampanię przygotowały i sfinansowały zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com