Informacja dla klienta dotycząca zasad składania skarg i reklamacji

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w zakresie wykonywanych czynności bankowych, w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację.

Zasady składania skarg i reklamacji, odpowiednie formularze, oraz informację o pozasądowym rozwiązywaniu sporów znajdą Państwo w załączeniu poniżej.

Pliki do pobrania:

  1. Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
  2. Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
  3. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego
  4. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego
  5. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  6. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  7. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych
JSN Epic is designed by JoomlaShine.com