Przejdź do treści

Oświadczenie o dostępności w ramach strony bbs-bank.pl

Bałtycki Bank Spółdzielczy zobowiązuje się do zapewnienia dostępności cyfrowej osobom z niepełnosprawnościami. Ciągle ulepszamy doświadczenie użytkownika dla wszystkich i stosujemy odpowiednie standardy dostępności.


Status zgodności


Wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych (WCAG) określają wymagania dla projektantów i deweloperów w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych. Definiują trzy poziomy zgodności: poziom A, poziom AA i poziom AAA.


Bałtycki Bank Spółdzielczy nieustannie podejmuje wysiłki mające na celu poprawę dostępności swojej witryny i usług, wierząc, że naszym wspólnym moralnym obowiązkiem jest umożliwienie bezproblemowego, dostępnego i nieograniczonego korzystania z nich osobom z niepełnosprawnościami.


Naszym celem jest udostępnienie wszystkich stron i treści na www.bbs-bank.pl, ale niektóre treści mogą jeszcze nie w pełni spełniać najwyższe standardy dostępności. Może to być spowodowane trudnościami w określeniu najbardziej odpowiedniego rozwiązania technologicznego.


Możemy okresowo dokonywać przeglądu niniejszego oświadczenia w celu uwzględnienia udoskonaleń lub zmian w naszych praktykach dotyczących dostępności.


Uwagi


Zapraszamy do przesyłania opinii na temat dostępności witryny Bałtycki Bank Spółdzielczy. Prosimy o poinformowanie nas, jeśli napotkasz bariery dostępności na naszej stronie internetowej:


E-mail: biuro@bbs-bank.pl


Staramy się odpowiadać na opinie w ciągu 3–5 dni roboczych.


Oświadczenie zostało utworzone 23.06.2025.