Przejdź do treści

Reklamacje

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania skarg i reklamacji

Jeśli posiadasz zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez nas w zakresie wykonywanych czynności bankowych, w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., możesz złożyć reklamację.

Reklamacje w formie telefonicznej złożysz od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach 8:00-16:00 na numer telefonu: 94 314 36 41.

Zasady składania skarg i reklamacji, odpowiednie formularze, oraz informację o pozasądowym rozwiązywaniu sporów znajdziesz poniżej.

Pliki do pobrania:

  1.  Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
  2.  Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
  3.  Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego
  4.  Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego
  5.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  6.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  7.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych

 

 Schemat procedury działania przy kradzieży środków z rachunku

Źródło:

Analiza Rzecznika Finansowego z dnia 18 czerwca 2019 r. “NIEAUTORYZOWANE TRANSAKCJE – ZASADY I GŁÓWNE PROBLEMY”