11 kwietnia br. w godzinach 00:00 – 15:00 wystąpią przerwy w działaniu aplikacji SGB Mobile oraz funkcjonowaniu usługi SGB ID z powodu prac wdrożeniowych.
Co nowego w SGB Mobile
Przepraszamy za utrudnienia
Szanowni Państwo,
w najbliższych dniach - 25, 26 i 29 marca - wystąpią przerwy w dostępie do naszych usług. W tym czasie będziemy prowadzić prace administracyjne. Harmonogram poniżej:
![]() |
25.03.2021 r. w godzinach od 01:00 od 04:00 usługa PIN na SMS będzie niedostępna, dodanie karty do cyfrowych portfeli (np. Google Pay, Apple Pay) nie będzie możliwe. |
![]() |
26.03.2021 r. w godzinach od 23:00 do 00:00 wystąpią krótkie przerwy w działaniu usługi 3D Secure. SMS-y do potwierdzenia transakcji mogą dochodzić z opóźnieniem. |
![]() |
29.03.2021 r. w godzinach od 00:30 do 02:00 mogą wystąpić krótkie przerwy w realizacji płatności kartami Visa i Mastercard oraz w bankomatach sieci SGB. |
Za utrudnienia przepraszamy
Zespół Płatności SGB-Banku
W weekend 20 i 21 marca wystąpią krótkie przerwy w dostępie do naszych usług (karty płatnicze i portfele cyfrowe). W tym czasie będziemy prowadzić prace administracyjne. Przypominamy, że aktywacja i zastrzeganie kart są możliwe pod numerami:
+48 22 515 34 25 – jeśli chcesz aktywować kartę,
+48 22 515 31 50 – jeśli chcesz zastrzec kartę.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół Płatności SGB-Banku