Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i oddziałach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.

Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat sprawia jednak, że specjalistyczne firmy przewożące gotówkę nie zawsze zdążą dowieźć na czas odpowiednią ilość pieniędzy do kas i bankomatów.

Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25 lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów.

Przepraszamy za występujące opóźnienia i zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej, Blika, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.

Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Najlepsi w swojej klasie specjaliści czuwają nad bezpieczeństwem Państwa finansów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.

Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.

 

Szanowni Państwo,

 

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zapewnia o działalności sektora bankowego bez zakłóceń.

Link do publikacji na ten temat:

https://biznes.pap.pl/pl/news/all/info/3240752,polski-sektor-bankowy-dziala-bez-zaklocen---uknf

 

Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, iż z dniem 01.04.2022 r. wprowadza dla dotychczasowych klientów instytucjonalnych nowy Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.

Wykaz najważniejszych zmian do w/w regulacji zawiera Pismo informacyjne dla klientów instytucjonalnych.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmienionym regulaminem.

W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

 

                                                                                                                     Z poważaniem

                                                                                          Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego

Bałtycki Bank Spółdzielczy poszukuje osoby gotowej do podjęcia pracy na stanowisku:

Dyrektor Oddziału

Miejsce pracy: Bałtyckiego Banku Spółdzielczego w Darłowie

 

Opis stanowiska:

  • planowanie i organizowanie pracy Oddziału,
  • realizacja planów finansowych i sprzedażowych,
  • współpraca z Oddziałami BBS-Banku,
  • wspieranie podległych pracowników w bieżącej działalności,
  • zarządzane jakością i efektywnością relacji z kluczowymi Klientami,
  • dbanie o odpowiednie funkcjonowanie placówki,
  • aktywne pozyskiwanie i zarządzanie bazą Klientów,
  • inicjowanie i wdrażanie strategii Banku,
  • aktywny udział w kreowaniu pozytywnego wizerunku Banku.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
  • dobra znajomość analizy finansowej Klienta Biznesowego/Korporacyjnego,
  • umiejętności planowania i zarządzania procesami,
  • umiejętności menadżerskie i przywódcze,
  • doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą,
  • doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem,
  • konsekwencja i determinacja w realizacji celów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie doskonałej relacji z Klientami,
  • wytrwałość i charyzma,
  • umiejętność dopasowywania najlepszych rozwiązań dla Klienta,
  • umiejętność zarządzania czasem i priorytetami,
  • dyskrecja i kultura osobista.

Oferujemy:

  • interesującą i rozwijającą pracę na samodzielnym stanowisku w Banku,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze,
  • system szkoleń i programów rozwojowych,
  • możliwość korzystania ze środków ZFŚS,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Kapitałowego (PPK).

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W tytule wiadomości prosimy wpisać „Dyrektor Oddziału”. Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy

jedynie na wybrane oferty. Termin nadsyłania aplikacji: do dnia 15.03.2022 r. W zgłoszeniach prosimy o zawarcie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie  z siedzibą w Darłowie  przy ul. Bogusława X nr 3, 76-150 Darłowo”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Bałtycki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Darłowie przy ul. Bogusława X nr 3,
76-150 Darłowo. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Kontakt: wyłącznie mailowy.

Klauzula informacyjna

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Szanowni Państwo,

Partnerstwo w Biznesie, to cykl bezpłatnych szkoleń, przygotowanych dla klientów biznesowych – mikro, małych i średnich przedsiębiorców. 

Pierwsze szkolenie Polski Ład – zmiany dla sektora rolniczego odbędzie się już 9 lutego,

kolejne:

  • Polski Ład – niezbędnik przedsiębiorcy, w tym zmiany dotyczące transakcji bezgotówkowych – 16 lutego;
  • Sukcesja w sektorze rolniczym – 23 lutego;
  • Dziedziczenie – 2 marca;
  • Cyberbezpieczeństwo – dla Ciebie i Twojej firmy – 9 marca.

Wszystkie spotkania trwają w godzinach 9:00-11:00.

Jak klienci mogą wziąć udział w szkoleniu?

By wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości https://szkolenia.pfp.com.pl/, na której są już dostępne zapisy na szkolenia.

Pliki do pobrania

Samouczek - Zakładanie konta na platformie szkoleniowej PFP

 

- gotówka na dowolny cel

- prowizja –  0,9 %

- oprocentowanie zmienne – 8,00 %

- kredyt dopasowany do Twoich potrzeb i dochodów, nawet 100 000 zł

- minimalna kwota kredytu – 1 000 zł

- okres kredytowania do 96 miesięcy

- przyjazne procedury, możliwość:

  • indywidualnego ustalenia dnia spłaty raty
  • ustanowienia automatycznej spłaty rat z konta

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w celu zminimalizowania ryzyka ewentualnego rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19) oraz mając na uwadze interes publiczny, ochronę zdrowia i życia Klientów i Pracowników banku placówki BBS-Banku są czynne w godzinach od 8:00 do 15:30.

W niektórych placówkach BBS-Banku liczba dostępnych Doradców może być ograniczona, a czas oczekiwania na obsługę wydłużony.

W tej sytuacji zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w banku i rekomendujemy korzystanie z bankowości elektronicznej oraz płacenie kartami lub mobilnie, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

 

Od stycznia 2021 r. zmieniły się przepisy dotyczące udzielania premii gwarancyjnych. Zmiany dotyczą zarówno obowiązku rejestracji książeczek, jak i uprawnień do premii gwarancyjnej.


Obowiązek rejestracji książeczki mieszkaniowej

Na wniosek właściciela książeczkę mieszkaniową rejestruje Bank, który prowadzi jej obsługę. Jeśli jesteś posiadaczem książeczki w Bałtyckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Darłowie, zapraszamy do naszej placówki w celu złożenia odpowiedniego wniosku.

Koniecznie zabierz ze sobą książeczkę mieszkaniową!

Data rejestracji będzie mieć wpływ na termin likwidacji książeczki mieszkaniowej.

W przypadku likwidacji:

  • do końca 2022 roku – zasady likwidacji nie zmienią się,
  • od 2023 roku – jeżeli właściciel nie zarejestruje książeczki do 31 grudnia 2022 r., to uprawnienie do złożenia wniosku o likwidację książeczki i wypłatę premii gwarancyjnej uzyska dopiero w dniu 1 stycznia roku następującego po roku rejestracji tej książeczki (np. zarejestrowaną książeczkę w 2023 r. będzie można zlikwidować od 1 stycznia 2024 r.).

Ważne: jeżeli czynność uprawniająca do nabycia premii gwarancyjnej zostanie dokonana do 31.12.2022 r., ale sam wniosek zostanie złożony już w 2023 roku – wtedy książeczkę można zlikwidować w tym samym roku (z zachowaniem ustawowego terminu 90 dni).

Szanowni Państwo,

Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, że z dniem 27.12.2021 r. wchodzi w życie nowa Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów instytucjonalnych. Zmiany zawarte w dokumencie obejmują: od 01.02.2022 r. zmienią się opłaty za niektóre czynności i usługi. Zmiany zostały  wyszczególnione pogrubionym drukiem w załączonej Taryfie.

Nowa Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów instytucjonalnych dostępna jest również w placówkach Banku oraz na stronie www.bbs-bank.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

                                                                                                                     Z poważaniem

                                                                                               Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com