Szanowni Klienci,

wybierając promocyjną lokatę Moja Lokata BIS możecie Państwo zdeponować środki na atrakcyjnym, stałym oprocentowaniu i zdecydować, na jaki okres chcą Państwo ulokować gotówkę.

Moja Lokata BIS

   - lokata przeznaczona dla klientów indywidualnych

 - termin promocji: od 7 czerwca do 30 września 2022 roku

 - okres deponowania środków: 6,12 miesięcy

 - oprocentowanie stałe:

    6 miesięcy  - 2,50 %

    12 miesięcy - 3,00 %

 - minimalna wartość lokaty  – 1 000,00 zł

 - maksymalna wartość lokaty – 300 000,00 zł

 - kwota lokat promocyjnych otwieranych przez Uczestnika w okresie promocji jest ograniczona. Klient łącznie może zdeponować na jeden okres trwania lokaty kwotę 300 000,00 zł

 - waluta - PLN

 - lokata nieodnawialna

Szanowni Klienci,

przypominamy, że od dnia 1 kwietnia 2022 r. nastąpiła zmiana numerów rachunków bankowych, służących płatnikom składek do regulowania należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego.

Z dniem 1 maja 2022 r. nastąpiło zamknięcie dotychczas funkcjonujących numerów rachunków bankowych, przeznaczonych dla płatności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, przy czym do dnia 31 lipca 2022 r., wpłaty na nie dokonane, zostaną automatycznie przeksięgowywane na właściwe (w zależności od Oddziału Regionalnego KRUS) rachunki bankowe.

Od dnia 1 sierpnia 2022 r., wpłaty na zamknięte rachunki bankowe będą zwracane zleceniodawcy.

UWAGA! Numer rachunku bankowego dla wpłat na ubezpieczenie społeczne rolników w II kw. 2022 r., pozostaje bez zmian. Niemniej, w dalszej kolejności nastąpi też zmiana numerów rachunków bankowych dla wpłat należności na ubezpieczenie społeczne rolników (tj. ubezpieczenie emerytalno-rentowe oraz ubezpieczenie wypadkowe, chorobowe i macierzyńskie).

WAŻNE! W tytule przelewu bezwzględnie należy wpisać numer UNO (identyfikator płatnika składek/osoby ubezpieczonej) lub pełne dane osobowe (imię/imiona i nazwisko, adres, data urodzenia). Brak możliwości identyfikacji płatnika spowoduje konieczność zwrotu wpłaty, przez co składka zostanie nieopłacona.

Kantor SGB to:

  1. atrakcyjne kursy walut,
  2. intuicyjny serwis transakcyjny,
  3. wymiana online (w godzinach dostępności usługi),
  4. natychmiastowa realizacja transakcji,
  5. możliwość zlecenia transakcji z datą przyszłą, po określonym kursie.

Wymiana walut w Kantorze SGB dla klientów BBS-Banku:

1. dostępna jest:

  1. dla posiadaczy rachunków walutowych, którzy mają też rachunek w PLN,
  2. dla korzystających z bankowości internetowej SGB24,
  3. w godzinach od 9:00 do 15:30 oraz w czasie rozszerzonym od 06:00 do 8:59 i od 15:31 do 22:00,
  4. dla następujących rodzajów walut: EUR, GBP, USD;

2. następuje przez bankowość elektroniczną SGB24:

  1. zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej,
  2. jest to szybka i bezpieczna operacja, którą możesz wykonać w dowolnym miejscu, na smartfonie, tablecie lub komputerze,
  3. możesz też tak zlecić wymianę, aby zrealizowała się automatycznie w przyszłości, dopiero gdy będzie ona możliwa po ustalonym przez Ciebie kursie. Dla bezpieczeństwa, takiemu zleceniu możesz ustawić też datę wygaśnięcia.

Zapraszamy do placówek BBS-Banku w celu:

  1. złożenia wniosku o usługę Kantor SGB,
  2. założenia rachunku (jeżeli nie posiadasz któregoś z wyżej wymienionych).

Szanowni Państwo,

Bałtycki Bank Spółdzielczy zaprasza do udziału w bezpłatnych szkoleniach z cyklu Partnerstwo w Biznesie.

Partnerstwo w Biznesie to cykl bezpłatnych warsztatów, przygotowanych przez SGB-Bank oraz Polską Fundacją Przedsiębiorczości dla Klientów Biznesowych – mikro, małych i średnich przedsiębiorców.

Klienci dzięki tym szkoleniom zdobędą dodatkowe kompetencje i praktyczną wiedzę.

Terminy i tematy nadchodzących szkoleń w ramach cyklu Partnerstwo w Biznesie:

  -  12.05 - Tworzenie skutecznej strony internetowej krok po kroku

 -   26.05 - Rynek płatności bezgotówkowych

 -   09.06Ograniczenia obrotu gotówkowego z uwzględnieniem ostatnich zmian

 -   23.06 Biznes Jutra – przyszłość jest dziś

Klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego mogą już korzystać z natychmiastowych i bezpłatnych przelewów na telefon BLIK-kiem. Jeśli posiadasz SGB Mobile, już nie musisz znać numeru konta odbiorcy - wystarczy numer telefonu, zarejestrowany w systemie BLIKA! Wygodna usługa, dostępna 24/7, to kolejny etap naszego Mobilnego Przyspieszenia, który ułatwi Ci codzienne zarządzanie pieniędzmi w Bałtyckim Banku Spółdzielczym.

Szanowni Państwo,

możecie spełnić cele charytatywne i pomóc dzieciakom, wystarczy, że lubicie chodzić,  biegać lub jeździć na rowerze - liczy się naprawdę każdy kilometr. Celem bowiem jest zakup sprzętu sportowego dla organizacji pożytku sportowego lub szkoły.

30 kwietnia ruszają zapisy do Wyzwania w aplikacji Activy!

Zapisać się można od dzisiaj , a punkty zaliczane będą od startu konkursu 30 kwietnia!

Szanowny Kliencie,

Informujemy, iż w aplikacji SGB Mobile możesz  zrealizować przelew na telefon BLIK jak również dokonać płatności internetowych BLIK.

Przypominamy również o możliwości włączenia usługi wydawnictw kart w aplikacji SGB Mobile, dzięki której masz możliwość zamówienia karty w przypadku jej zagubienia, zniszczenia lub chęci zamówienia drugiej, bez konieczności wizyty w placówce. Jednocześnie ,tak zamówioną kartę możesz bezpośrednio dodać do wirtualnego portfela np. w smartfonie i płacić zanim fizycznie karta do Ciebie dotrze.

Więcej szczegółowych informacji o aplikacji BLIK na stronie internetowej www.bbs-bank.pl lub na stronie www.sgb.pl/blik

Weź u nas kartę Mastercard i zarejestruj ją w programie benefitowym Bezcenne Chwile. Teraz, jeśli wydasz nią łącznie 50 zł w ciągu 30 dni, dostaniesz aż 8000 punktów na start!

Punkty możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody z szerokiej oferty.

Spiesz się – oferta promocyjna trwa do 15.06.2022 r. lub do wyczerpania puli nagród.

Szczegóły programu, oferty i promocji znajdziesz na bezcennechwile.pl.

Bałtycki Bank Spółdzielczy wprowadza z dniem 01.04.2022 r. dla nowych klientów indywidualnych Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych, z dniem 01.06.2022 r. dla dotychczasowych klientów indywidualnych nowy Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych.

 

Wykaz najważniejszych zmian zawiera Pismo informacyjne dla klientów indywidualnych

 

Prosimy o zapoznanie się ze zmienioną regulacją.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

 

Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, że w dniu 25 marca 2022 r. odbyło się posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej dotyczące nadzoru makroostrożnościowego nad systemem finansowym, podczas którego m.in. oceniono iż polski system bankowy ze względu na posiadane zasoby kapitału oraz bufory płynności jest odporny na ryzyko geopolityczne, będące wynikiem agresji zbrojnej Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.

Cała treść komunikatu:

https://www.nbp.pl/nadzormakroostroznosciowy/komunikaty/2022-03-28.aspx

W kontekście wzrostu kosztów obsługi kredytów mieszkaniowych Komitet zwrócił uwagę, że kredytobiorcy, dla których wzrost rat stanowiłby nadmierne obciążenie dochodów mogą korzystać z pomocy Funduszu Wsparcia Kredytobiorców (FWK).

Informacje dotyczące możliwości skorzystania z pomocy Funduszu Wsparcia Kredytobiorców:

https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/fundusze/fundusz-wsparcia-kredytobiorcow/

 

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com