Szanowni Państwo,

Cała Grupa SGB, w tym Bałtycki Bank Spółdzielczy, aktywnie wspiera poszkodowanych w tej wojnie. 

Od 1 marca br. aż do odwołania Banki Spółdzielcze SGB oraz SGB-Bank SA nie pobierają prowizji od zleceń SWIFT w walutach obcych i PLN realizowanych do banków w Ukrainie.

 

Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i oddziałach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.

Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat sprawia jednak, że specjalistyczne firmy przewożące gotówkę nie zawsze zdążą dowieźć na czas odpowiednią ilość pieniędzy do kas i bankomatów.

Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25 lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów.

Przepraszamy za występujące opóźnienia i zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej, Blika, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.

Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Najlepsi w swojej klasie specjaliści czuwają nad bezpieczeństwem Państwa finansów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.

Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.

 

Szanowni Państwo,

 

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zapewnia o działalności sektora bankowego bez zakłóceń.

Link do publikacji na ten temat:

https://biznes.pap.pl/pl/news/all/info/3240752,polski-sektor-bankowy-dziala-bez-zaklocen---uknf

 

Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, iż z dniem 01.04.2022 r. wprowadza dla dotychczasowych klientów instytucjonalnych nowy Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.

Wykaz najważniejszych zmian do w/w regulacji zawiera Pismo informacyjne dla klientów instytucjonalnych.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmienionym regulaminem.

W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

 

                                                                                                                     Z poważaniem

                                                                                          Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego

Szanowni Państwo,

Partnerstwo w Biznesie, to cykl bezpłatnych szkoleń, przygotowanych dla klientów biznesowych – mikro, małych i średnich przedsiębiorców. 

Pierwsze szkolenie Polski Ład – zmiany dla sektora rolniczego odbędzie się już 9 lutego,

kolejne:

  • Polski Ład – niezbędnik przedsiębiorcy, w tym zmiany dotyczące transakcji bezgotówkowych – 16 lutego;
  • Sukcesja w sektorze rolniczym – 23 lutego;
  • Dziedziczenie – 2 marca;
  • Cyberbezpieczeństwo – dla Ciebie i Twojej firmy – 9 marca.

Wszystkie spotkania trwają w godzinach 9:00-11:00.

Jak klienci mogą wziąć udział w szkoleniu?

By wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości https://szkolenia.pfp.com.pl/, na której są już dostępne zapisy na szkolenia.

Pliki do pobrania

Samouczek - Zakładanie konta na platformie szkoleniowej PFP

 

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w celu zminimalizowania ryzyka ewentualnego rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19) oraz mając na uwadze interes publiczny, ochronę zdrowia i życia Klientów i Pracowników banku placówki BBS-Banku są czynne w godzinach od 8:00 do 15:30.

W niektórych placówkach BBS-Banku liczba dostępnych Doradców może być ograniczona, a czas oczekiwania na obsługę wydłużony.

W tej sytuacji zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w banku i rekomendujemy korzystanie z bankowości elektronicznej oraz płacenie kartami lub mobilnie, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

 

Od stycznia 2021 r. zmieniły się przepisy dotyczące udzielania premii gwarancyjnych. Zmiany dotyczą zarówno obowiązku rejestracji książeczek, jak i uprawnień do premii gwarancyjnej.


Obowiązek rejestracji książeczki mieszkaniowej

Na wniosek właściciela książeczkę mieszkaniową rejestruje Bank, który prowadzi jej obsługę. Jeśli jesteś posiadaczem książeczki w Bałtyckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Darłowie, zapraszamy do naszej placówki w celu złożenia odpowiedniego wniosku.

Koniecznie zabierz ze sobą książeczkę mieszkaniową!

Data rejestracji będzie mieć wpływ na termin likwidacji książeczki mieszkaniowej.

W przypadku likwidacji:

  • do końca 2022 roku – zasady likwidacji nie zmienią się,
  • od 2023 roku – jeżeli właściciel nie zarejestruje książeczki do 31 grudnia 2022 r., to uprawnienie do złożenia wniosku o likwidację książeczki i wypłatę premii gwarancyjnej uzyska dopiero w dniu 1 stycznia roku następującego po roku rejestracji tej książeczki (np. zarejestrowaną książeczkę w 2023 r. będzie można zlikwidować od 1 stycznia 2024 r.).

Ważne: jeżeli czynność uprawniająca do nabycia premii gwarancyjnej zostanie dokonana do 31.12.2022 r., ale sam wniosek zostanie złożony już w 2023 roku – wtedy książeczkę można zlikwidować w tym samym roku (z zachowaniem ustawowego terminu 90 dni).

Szanowni Państwo,

Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, że z dniem 27.12.2021 r. wchodzi w życie nowa Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów instytucjonalnych. Zmiany zawarte w dokumencie obejmują: od 01.02.2022 r. zmienią się opłaty za niektóre czynności i usługi. Zmiany zostały  wyszczególnione pogrubionym drukiem w załączonej Taryfie.

Nowa Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów instytucjonalnych dostępna jest również w placówkach Banku oraz na stronie www.bbs-bank.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.

                                                                                                                     Z poważaniem

                                                                                               Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com