![]() |
Szanowni Państwo, Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, że z dniem 01.12.2020 r. zapisy obecnie obowiązującej Taryfy prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone
Zmiany w opłatach - Od 1 grudnia 2020 r. zmienią się opłaty za dokonanie wpłat na inne banki i za wpłaty na opłaty skarbowe, - Od 1 lutego 2021 r. zmienią się opłaty za niektóre czynności i usługi w Taryfie prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe – klienci indywidualni oraz Taryfie prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe – waluty wymienialne. Informacja o zmianach zawiera Pismo informacyjne dla Klientów indywidualnych wraz z załączoną Taryfą, w której zmiany zostały wyszczególnione pogrubionym drukiem. Nowa Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów indywidualnych, Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe – waluty wymienialne dostępna jest w placówkach Banku oraz na stronie www.bbs-bank.pl. W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego. Z poważaniem Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego |
![]() |
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR, zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
albo
albo
albo
Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (zob. 2.2.3.1 Procedura) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf) W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia Dokumentów przez Beneficjentów. Dopuszcza się weryfikację w rejestrach (CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:
lub
lub
Z poważaniem Bałtycki Bank Spółdzielczy |
![]() |
Szanowni Klienci, Informujemy, że w celu zminimalizowania ryzyka ewentualnego rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19) oraz mając na uwadze interes publiczny, ochronę zdrowia i życia Klientów i Pracowników banku placówki BBS-Banku są czynne w godzinach od 8:00 do 15:30. W niektórych placówkach BBS-Banku liczba dostępnych Doradców może być ograniczona, a czas oczekiwania na obsługę wydłużony. W tej sytuacji zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w banku i rekomendujemy korzystanie z bankowości elektronicznej oraz płacenie kartami lub mobilnie, starając się używać funkcji zbliżeniowej. |
![]() |
W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 29 października 2020 roku wprowadzona została dwuetapowa metoda autoryzacji transakcji. Kartą w internecie zapłacisz:
lub aktywując usługę 3D Secure w aplikacji SGB Mobile. Z tej formy może skorzystać klient indywidualny posiadający kartę debetową (w tym do kont walutowych). Bardzo ważne: ta czynność nie wymaga osobistego kontaktu z bankiem. Jak aktywować 3D Secure w SGB Mobile znajdziesz w przewodniku do aplikacji. |
![]() |
Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, iż z dniem 09.11.2020 r. wprowadza dla nowych klientów instytucjonalnych nowy Regulamin funkcjonowania kart kredytowych i charge dla klientów instytucjonalnych, z dniem 09.12.2020 r. dla dotychczasowych klientów instytucjonalnych nowy Regulamin funkcjonowania kart kredytowych i charge dla klientów instytucjonalnych. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmienioną regulacją. W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego. |
![]() |
Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, iż z dniem 01.11.2020 r. wprowadza dla nowych klientów indywidualnych nowy Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych, z dniem 01.01.2021 r. dla dotychczasowych klientów indywidualnych nowy Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmienioną regulacją. W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego. |
![]() |
Szanowni Klienci, w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID 19, w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, zwracamy się z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w banku. W niektórych placówkach BBS-Banku liczba dostępnych Doradców może być ograniczona, a czas oczekiwania na obsługę wydłużony. W tej sytuacji rekomendujemy korzystanie z bankowości elektronicznej oraz płacenie kartami lub mobilnie, starając się używać funkcji zbliżeniowej. |
![]() |
Szanowni Państwo, Bałtycki Bank Spółdzielczy informuje, iż z dniem 08.10.2020 r. wprowadza nową Tabelę oprocentowania depozytów w Bałtyckim Banku Spółdzielczym. Nowe stawki oprocentowania obowiązują: - w przypadku rachunków oszczędnościowych – od dnia 10.12.2020 r. Szczegółowe informacje zawiera Pismo informacyjne dla Klientów indywidualnych. Nowa Tabela oprocentowania depozytów w Bałtyckim Banku Spółdzielczym dostępna jest w placówkach Banku oraz na stronie internetowej www.bbs-bank.pl w zakładce Oferta – Oprocentowanie i opłaty – Oprocentowanie
W przypadku pytań lub wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.
Z poważaniem Zarząd Bałtyckiego Banku Spółdzielczego |
![]() |
Szanowni Państwo, pandemia wirusa SARS-CoV-2 wywołała poważny kryzys gospodarczy, który dotyka większości krajów świata. Stawia on szereg trudnych wyzwań dla przedsiębiorców i pracowników w bardzo wielu branżach. Zagrożeniu epidemicznemu towarzyszy niepewność biznesowa wielu przedsiębiorstw. Ostatnie miesiące pokazały, że solidarne działanie przedsiębiorców, pracowników oraz rządu i jego instytucji zapobiega najczarniejszym scenariuszom upadłości wielu firm i znaczącego wzrostu liczby bezrobotnych. W marcu rząd przedstawił i uruchomił Tarczę Antykryzysową i Tarczę Finansową PFR jako kluczowe narzędzia wsparcia gospodarki celem ochrony miejsc pracy i stabilności sektora przedsiębiorstw. W ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm („Program”) udało nam się wesprzeć 346 tys. przedsiębiorców. Oznacza to tym samym ochronę ponad 3,2 mln pracowników – często również Klientów Banków Spółdzielczych. W tych trudnych chwilach okazało się po raz kolejny, że Banki naszego Zrzeszenia są blisko swoich Klientów i służą im pomocą. |