Klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego mogą już korzystać z natychmiastowych i bezpłatnych przelewów na telefon BLIK-kiem. Jeśli posiadasz SGB Mobile, już nie musisz znać numeru konta odbiorcy - wystarczy numer telefonu, zarejestrowany w systemie BLIKA! Wygodna usługa, dostępna 24/7, to kolejny etap naszego Mobilnego Przyspieszenia, który ułatwi Ci codzienne zarządzanie pieniędzmi w Bałtyckim Banku Spółdzielczym.

Jak działa przelew na telefon BLIK w aplikacji SGB Mobile?  

  1. Nowy rodzaj przelewu jest widoczny w aplikacji SGB Mobile z poziomu funkcji Płatności oraz po kliknięciu w ikonkę BLIK.
  1. Aby zrobić przelew na telefon BLIK, możesz wpisać w aplikacji SGB Mobile 9-cyfrowy numer telefonu odbiorcy samodzielnie. Aplikacja  podpowie Ci, czy wskazany numer umożliwia przyjęcie przelewu BLIK na telefon. Możesz też wybrać odbiorcę zarejestrowanego w systemie BLIK za pośrednictwem SGB Mobile - ze swojej listy kontaktów. Odbiorca Twojego przelewu otrzyma pieniądze błyskawicznie, także w weekend i święta.
  2. Aby odebrać przelew BLIK na telefon, musisz zarejestrować swój numer w Ustawieniach BLIK w aplikacji SGB Mobile. Pamiętaj, że w systemie BLIK jeden numer telefonu może być przypisany do jednego ROR w jednym banku. Gdy rejestrujesz w SGB Mobile numer, zarejestrowany wcześniej do odbierania przelewów BLIK w innej aplikacji bankowej, odwołujesz swoją wcześniejszą dyspozycję.
  3. Jednorazowy przelew BLIK na telefon w SGB Mobile wynosi maksymalnie 500 zł. Usługa jest bezpłatna.

 Więcej o BLIKU w naszym Banku: https://www.bbs-bank.pl/index.php/mobilne-przyspieszenie#blik

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com