Z naszym bankiem stać Cię na więcej!
Klient indywidualny
Firmy i instytucje
Młodzi Klienci
Ubezpieczenia
Aktualności
Szkolenia ZODR dla rolników w Szczecinku i Sianowie
W dynamicznie zmieniającym się świecie rolnictwa dostęp do aktualnej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań jest kluczowy dla prowadzenia nowoczesnego gospodarstwa. Właśnie dlatego szkolenia w Szczecinku i Sianowie organizowane przez Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa...
Próby oszustw przy zakładaniu konta
W mediach społecznościowych pojawiły się ogłoszenia zachęcające do zakładania rachunków bankowych w zamian za wynagrodzenie w gotówce lub przelewem BLIK.Przykładem jest oferta dotycząca banku SGB, widoczna na załączonym screenie:Pamiętaj, aby nigdy nie udostępniać...
Uczymy dzieci w SP13 w Koszalinie
27 lutego, w Tłusty Czwartek, mieliśmy ogromną przyjemność gościć w Szkole Podstawowej nr 13 w Koszalinie! Nasze koleżanki z oddziału w Koszalinie, Justyna i Karolina, przeprowadziły inspirującą lekcję dla drugoklasistów na temat bankowości. Podczas zajęć dzieci miały...
Monitoruj swoje dane w sieci 24/7 z Mastercard ID Theft ProtectionTM
Masz kartę kredytową lub biznesową? Masz dostęp do bezpłatnych alertów 24/7 z ID Theft Protection. Aktywuj usługę, by cieszyć się spokojem o swoją tożsamość w sieci. Kradzież tożsamości może nastąpić w mgnieniu oka, a szybka reakcja jest kluczowa. Dzięki Mastercard ID...
10 lat BLIKA! Wygraj 10 rocznych pensji!
BLIK świętuje swoje 10. urodziny! Z tej okazji 10 lutego wystartowała wyjątkowa edycja loterii BLIKOMANIA 2025. Wśród nagród znajdziesz 10 rocznych pensji oraz czeki BLIK, a na każdego uczestnika czeka gwarantowana niespodzianka!Zasady Zarejestruj się na blikomania.pl...
Otwórz Takie Konto Spoko dla dziecka i odbierz prezent!
Promocja #MłodeWilki – otwórz konto dla dziecka i odbierz nagrody! Dlaczego warto wybrać „Takie Konto Spoko”?✔️ 0 zł za konto, bez warunków,✔️ 0 zł za kartę z unikatową grafiką, bez warunków,✔️ 1 zł za krajowe przelewy przez internet,✔️ 0 zł za wypłaty w bankomatach...
BANK
OTWARTY DLA PUPILI
Czekamy na Was z czworonogami w naszych oddziałach – razem załatwiajcie sprawy finansowe w przyjaznej atmosferze!
Przydatne informacje
Kursy walut
Stawki referencyjne
Godziny przelewów
| Rodzaj przelewu | Placówka Banku | System bankowości internetowej | |
| 1. | Przelew wewnętrzny: | ||
| 1.1 | na rachunek w Banku 1 | 14:30 | 14:30 |
| 2. | Przelew międzybankowy wychodzący: | ||
| 2.1 | ELIXIR1 | 14:30 | 14:30 |
| 2.2 | SORBNET 2 | 14:00 | - |
| 3. | Przelew przychodzący: | do godziny 14:30 | |
Kalkulator kredytowy
Kalkulator depozytowy
Ważne komunikaty
Uważaj na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon
Uważaj na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – przestępcy podszywają się pod pracowników banków lub innych zaufanych instytucji (np. policjantów)!
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku lub innych zaufanych instytucji (np. policjantów). Oszuści podają się za pracowników SGB-Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji. Proszą o instalację oprogramowania, dzięki któremu mogą przejąć kontrolę nad pulpitem, np. Any Desk, TeamViewer.
Próbują podszywać się również pod pracowników zaufanych instytucji (np. policjantów). Informują o zagrożeniu finansów na koncie. Proszą o przekazanie pieniędzy na „konto techniczne”, na którym będą bezpieczne. Nie rób tego!
Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by na Twoim telefonie wyświetlił się numer infolinii banku lub zaufanego pracownika banku. W rzeczywistości chcą m.in. zdobyć dane do logowania, narzędzia autoryzacyjnego lub Twoje inne, równie cenne dane.
Pamiętaj, pracownicy naszego banku nigdy nie zadzwonią do Ciebie z numeru infolinii 800 888 888. Z tego numeru korzystamy tylko, aby odbierać połączenia.
Przypominamy też, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o:
- podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
- instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.
W przypadku, gdy:
- odbierzesz podejrzany telefon lub wiadomość tekstową od osoby podającej się za pracownika banku lub instytucji zaufanej
- masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych
- podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie
rozłącz się i skontaktuj się z bankiem.
Pamiętaj – nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji. Nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Nie oddzwaniaj na połączenie, z którego wcześniej rozmawiałeś z podejrzanym rozmówcą!
Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia). Nasze numery kontaktowe znajdziesz na https://www.bbs-bank.pl/index.php/placowki-i-bankomaty/formularz-kontaktowy. Zawsze też ręcznie wpisuj pełen adres strony banku w pasku adresu przeglądarki (znajduje się u góry okna z otwartą przeglądarką internetową).
Kontakt z Infolinią BBS-Banku:
- 94 314 09 66 lub 504 460 555
lub infolinią SGB:
- 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).
Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników banku, policji lub innych instytucji.
Przestępcy twierdzą, że Twoje konto jest zagrożone, trwa tajna akcja lub złożono wniosek kredytowy. Wywierają presję, chcą być z Tobą na linii, nawet w oddziale, mówią Ci,
co powiedzieć, zabraniają kontaktu z bliskimi. Ich celem jest wyłudzenie pieniędzy, danych lub przejęcie kontroli nad urządzeniem.
Pamiętaj:
❌ Bank nigdy nie poprosi Cię o użycie karty płatniczej w celu „zabezpieczenia środków” – nie prosimy o przyłożenie karty do telefonu (NFC), by rzekomo ochronić Twoje pieniądze.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi o hasła, kody BLIK/SMS.
❌ Pracownik nie wysyła linków do pobrania aplikacji banku.
❌ Pracownik nie zabrania rozmowy z rodziną czy policją.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi Ciebie o zainstalowanie aplikacji mobilnej
z nieznanej strony, linka z SMS-a czy komunikatora w celu zabezpieczenia Twoich środków.
📞 Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii 800 88 88 88 / 61 647 28 46. Na te numery Ty możesz zadzwonić do nas.
Co zrobić, jeśli masz wątpliwości? Zakończ rozmowę natychmiast i skontaktuj się bezpośrednio z placówką banku
lub z Infolinią SGB.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na stronie internetowej: https://www.sgb.pl/myslisz-ze-to-bank-albo-policja/
Kontakt z Infolinią BBS-Banku:
- 94 314 09 66 lub 504 460 555
lub infolinią SGB:
- 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).
Uważaj na fałszywe SMS-y dotyczące usługi BLIK!
Dotarł do Ciebie SMS o poniższej lub podobnej treści?

Uważaj! To oszustwo!
Oszuści wysyłają SMS-y z informacją o przelewie 450 złotych przesłanych za pomocą BLIKA na Twój telefon. Do wiadomości dołączony jest link, który kieruje na fałszywą stronę, gdzie rzekomo masz odebrać pieniądze. Celem oszustów jest pozyskanie Twoich danych do logowania do bankowości.
Gdy otworzysz link pojawi się okienko z wyborem Twojego banku. Ta strona, jak i strona wybranego banku jest fałszywa. Jeśli podasz tam swoje dane – trafią one bezpośrednio do oszusta.
Jeśli podejrzewasz, że padłeś ofiarą oszustwa przerwij transakcję i skontaktuj się z Infolinią BBS-Banku:
- 94 314 09 66 lub 504 460 555
lub infolinią SGB:
- 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).







